Predavanje je obuhvaćalo različite podjele nasilničkog i nepoželjnog oblika ponašanja, te posljedice s naglaskom na vršnjačkom zlostavljanju. Raspravljalo se o profilu djece i mladih koja su sklona vršiti nasilje nad drugima, te o osobinama i modelu ponašanja na temelju kojih osoba postaje žrtva nasilničkog ponašanja. Rasprava je protekla otvorenim razgovorom i utvrđenim pravilima pri čemu su učenici oblikovali odjelne vrijednosti u odnosu na nasilničko ponašanje s naglaskom na osobnoj odgovornosti za ponašanje. Učenici su nakon saslušane priče “Mirko i sedam prigovora” aktivno sudjelovali odgovaranjem na pitanja poput: kakva bi bila njihova reakcija (kako se osjećaju i što rade) na upućene prigovore, a slušajući jedni druge utvrdili su kako se odgovori mogu svesti na dva zajednička nazivnika; izbjegavanje i povlačenje ili suprostavljanje. Nakon svih odrađenih aktivnosti izveden je grupni zaključak kako su osobine na temelju kojih nas se odabire kao žrtvu nasilničkog ponašanja, ujedno i osobine koje nas čine jedinstvenim i neponovljivim u ovom svijetu.